Gezondheid door de brievenbusAll the ladies in the house say… SUPS!Met SUPS supplementen kan je je gezondheid een boost geven! Te koop online. En straks ook bij Etos en Amazon. De shop was al opgezet maar wij kregen de vraag of we deze konden onderhouden, functies konden toevoegen en abonnementen er in konden verwerken. Natuurlijk! We hebben in de eerste periode flink huis gehouden in optimalisatie en namen de hosting en het onderhoud over. De site werd sneller, de site werd beter, de orders gingen harder. Ambitie na ambitie werd werkelijkheid. We hebben ondertussen de 2e versie van de shop live en we zijn weer klaar voor de volgende stappen! Geen optie onbenutMaatwerk in WooCommerceDeze shop heeft een enorme hoeveelheid maatwerk. Vooral in de abonnementen. De plugin Subscriptions is van onder tot boven aangepast. En niet zonder resultaat. Een custom My Account omgeving, talloze opties in het wisselen en aankopen van Bundels of Sets. En wilde klant een keer pauzeren, dan is dat simpel. De koppeling met hun verzender VASCO is momenteel in ontwikkeling. Ook deze passen we volledig aan op de webshop. Met andere connecties op het gebied van emailmarketing (Active Campaign) en Administratie (Exact), Google Shopping en vele analyse tools hebben we van A tot Z inzicht en controle op alles wat er gebeurt en sturen we actief externe kanalen aan om de producten te verkopen.in het tweede jaar is er een 200% groei gerealiseerd. En het einde is nog lang niet in zicht. Dreamlab beheert voor SUPS ook de Ad’s en is actief met marketing en doorontwikkeling bezig. We draaien meerdere A/B tests die ons waardevolle data geven. Op basis van deze data maken we nieuwe optimalisaties voor groei. Tot in de puntjesConversie optimalisatie door designWe hebben de look and feel volledig nieuw ontworpen om de shop te ontdoen van alle legacy UX en UI. We hebben in nauwe samenwerking met SUPS de herkenbare SUPS stijl behouden maar verbeterd. Het is nu een frisse, cleane website geworden waarin iedereen nog makkelijker zijn weg kan vinden. Dit noemen we conversie optimalisatie door design. Het effect was in de eerste weken al zichtbaar. We ontwierpen een aangepaste winkelmand en checkout, een verbeterde productpagina en alles eerst ontworpen op desktop en mobiel. De keuze is reuzeZelf samengestelde productenIn de shop kan je vele product combinaties vinden. Maar mocht je zelf iets willen samenstellen dan kan je via de My Bundle optie precies samenstellen wat jij nodig hebt. Via een maatwerk oplossing hebben wij de keuze uit 5 potjes zo genaakt dat je tijdens het samenstellen direct ziet wat je koopt, wat het kost en wat het voordeel is van eenmalig of maandelijks membership. Met 1 klik heb je de zelf samengestelde bundel in je winkelmand. De potjes samenstelling maakt een combinatie van 1, 2, 3, 4 en 5. Op basis van de selectie maken we via code die een gecombineerde SKU genereert die wordt doorgegeven aan het fulfillment bedrijf. Deze weet op basis van de volgorde welke potjes er moeten worden verzonden. Bekijk de webshop Maartje – founder SUPSDreamlab heeft usability en omzet enorm doen groeien. Wij zijn superblij met hun aanpak.Maartje – founder SUPS