BESCHRIJVING
Financieel advies is natuurlijk een hot-item in deze roerige tijden. Er gaat een stroom van faillisementen door Nederland en veel bedrijven houden moeilijk het hoofd boven water. Als ondernemer wil je je voornamelijk bezig houden met waar je goed in bent, en sommige zaken, daar heb je gewoon niet genoeg verstand van. Wij hebben verstand van logo ontwerp, en dat was nu net wat Helene, de kersverse eigenaresse van Current, nodig had.
SHARE
Een professioneel logo, een waardevolle investering
Helene zag brood in financieel advies en wilde dit professioneel aanpakken. Jezelf onderscheiden van de rest, dat was voor haar wel een vereiste. Als je serieus wilt overkomen als ondernemer en je professionaliteit wilt uitdragen dan is de eerste stap een passend logo en huisstijl.
Overtuigen met logo-ontwerp
Na een stevige Noord-Hollandse wandeling door de Beemster zag Helene de auto van Dreamlab. Dat was geen toeval natuurlijk. Ze mailde ons en twee dagen later zaten we om tafel. We bespraken kleur, we bespraken vorm en hebben uitvoerig gepraat over wat de uitstraling moest zijn. We hebben geadviseerd over de website en huisstijl en hebben zwakke en sterke logo’s bekeken. Uiteindelijk was Helene van mening dat wij haar beter konden overtuigen met onze logo-ontwerp vaardigheden.
Logo: presentatie en uitwerking
Onze ideeën voor het logo werden uitgewerkt in digitale schetsen. Deze hebben we uitgeprint op foam-borden om te presenteren. Een logo presentatie op een scherm is toch minder leuk. Het is niet tastbaar, het voelt afstandelijk en beoordeelt lastiger.
We hebben een drietal logo’s uitgewerkt, elk met een eigen karakter. De definitieve keuze werd niet direct gemaakt. Helene was kritisch en aangenaam verrast. Ze vond het mooi en had een favoriet logo maar we hebben haar natuurlijk rustig de tijd gegeven om er over na te denken.
En zo is een nieuw logo geboren!
Wij zijn bereikbaar!
Dreamlab – het creatieve element
Copyright 2018